REGULAMENTUL OFICIAL AL CAMPANIEI “Domeniile Cuza – #Dragobete”

Perioada Campaniei: 24.02.2025-02.03.2025

SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI

Organizatorul campaniei Domeniile Cuza – #Dragobete (denumita in continuare „Campania”) este S.C. Identities Online S.R.L. („Organizatorul”), societate comerciala inregistrata in conformitate cu legea romana, cu sediul social in Ion Brezoianu nr 23-25, corp A, et.5, camera 18, Sect. 1, Bucuresti, inregistrata la Registrul Comertului J40/20971/2017si Cod Fiscal RO 38637940, cont bancar RO48INGB0000999907489902 deschis la ING BANK NV, legal reprezentata de Dragoe Gabriela, Administrator

Campania se desfasoara in numele si pentru CRAMA CEPTURA S.R.L., societate comerciala inregistrata in conformitate cu legea romana, cu sediul în Com. Ceptura, Sat Ceptura De Jos, Ceptura, Jud. Prahova, înregistrată la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J29/1039/2003, cod de identificare fiscala RO15338540.

Campania se va derula conform prevederilor prezentului Regulament Oficial (denumit in continuare „Regulamentul”), fiind obligatoriu pentru toti Participantii. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica Regulamentul pe parcursul desfasurarii Campaniei, de a opri Campania in orice moment al acesteia si/sau de a schimba regulile de participare, dar avand obligatia de a anunta publicul in mod oficial, in aceeasi maniera in care a fost facuta si informarea initiala, pe pagina de Facebook Domeniile Cuza. Astfel de modificari vor fi facute publice cu cel putin 24 de ore inainte de intrarea in vigoare.

Organizatorul va fi disponibil pentru a raspunde la orice intrebari si mesaje primite pe pagina de Facebook Domeniile Cuza.

 

Organizatorul poate contacta Participantii, fie prin intermediul profilelor lor de Facebook, fie prin e-mail, la adresa de e-mail cu care fiecare Participant s-a inregistrat pe Facebook.

SECTIUNEA 2. TEMEIUL LEGAL

Campania este organizata in conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor pe piata, republicata in Monitorul Oficial nr. 603 din 31.08.2007.

SECTIUNEA 3. LOCUL DE DESFASURARE SI DURATA CAMPANIEI

Campania este organizata si se desfasoara in perioada: 24.02.2025 incepand cu ora 16:00 -02.03.2025, pana la ora 23:59, in conformitate cu prevederile prezentului Regulament Oficial, pe pagina de Facebook Domeniile Cuza: https://www.facebook.com/DomeniileCuza si contul de Instagram https://www.instagram.com/DomeniileCuza/ in cadrul postarii de campanie.

SECTIUNEA 4. DREPTUL DE PARTICIPARE

Campania este deschisa participarii tuturor persoanelor fizice, cu domiciliul/resedinta in Romania, care se inscriu in campanie in decursul derularii acesteia si care respecta termenii si conditiile prezentului Regulament Oficial (denumite in continuare „Participanti”).

Nu sunt eligibile pentru a participa la Campanie persoanele juridice, intreprinderile familiale, angajatii IDENTITIES ONLINE S.R.L sau angajatii CRAMA CEPTURA S.R.L. si ai celorlalte companii implicate in organizarea si derularea Campaniei, precum si a membrilor familiilor acestora (copii, parinti, sot/sotie).

Participarea la aceasta Campanie implica cunoasterea si acceptarea integrala, expresa si neechivoca a prezentului Regulament Oficial, Participantii avand obligatia sa respecte si sa se conformeze tuturor termenilor, conditiilor si prevederilor acestuia. Prin participarea la aceasta Campanie, se prezuma cunoasterea Regulamentului si acordul Participantului cu privire la continutul Regulamentului.

Aceasta Campanie se află sub regulile stricte Facebook & Instagram, cât și sub legislația în vigoare din România.

SECTIUNEA 5. MECANISMUL CAMPANIEI

Participantii la prezent trebuie sa:

  1. Fie fan al paginii de Facebook Domeniile Cuza https://www.facebook.com/DomeniileCuza follower al contului de Instagram Domeniile Cuza https://www.instagram.com/DomeniileCuza/
  2. Daca utilizatorul nu este fan / follower al paginii / contului, in scopul participarii acesta trebuie sa devina fan / follower prin apasarea butonului “Like / Follow” (“Imi place / Urmaresc”).
  3. Sa ne scrie intr-un comentariu la postarea de Concurs o declaratie de dragoste pentru partenerul sau si sa aleaga un vin Domeniile Cuza care s-ar potrivi cel mai bine iubirii lor – declaratie inspirata cu ocazia zilei de 24 februarie – Dragobete.

 

Participantii nu trebuie sa achizitioneze un produs sau sa plateasca pentru a se inscrie.

Validarea inregistrarilor:

Pentru a putea fi declarate valide, inscrierile in campanie trebuie sa indeplineasca, cumulativ, in mod obligatoriu si fara echivoc urmatoarele conditii:

– inscrierile trebuie sa se faca in perioada desfasurarii Campaniei: 24.02.2025 incepand cu ora 16:00 – 02.03.2025, pana la ora 23:59 – pentru ca inscrierea in campanie sa fie valida, participantii trebuie sa aiba un cont de Facebook / cont de Instagram si sa parcurga etapele mecanismului Campaniei.

SECTIUNEA 6. PREMIILE CAMPANIEI

Premiile oferite in cadrul Campaniei constau in:

6 premii:

Pentru extragerea de pe pagina de pe Facebook:

3x 2 sticle de vin Domeniile Cuza 0.75l + 1x tirbuson profesional Domeniile Cuza

Pentru extragerea de pe pagina de pe Instagram:

3x 2 sticle de vin Domeniile Cuza 0.75l + 1x tirbuson profesional Domeniile Cuza

Castigatorului nu i se asigura alte cheltuieli, in afara celor mentionate in prezentul regulament. Premiile sunt nominale si nu pot fi oferite/transferate altei persoane.

Valoarea totala a premiilor oferite in cadrul Campaniei este de 600 lei (fara TVA).

Nu se poate acorda contravaloarea in bani a premiilor castigate in cadrul prezentei Campanii, respectiv nu se poate schimba premiul oferit in cadrul prezentei Campanii.

SECTIUNEA 7. TRAGEREA LA SORTI SI DESEMNAREA CASTIGATORILOR

Tragerea la sorti pentru desemnarea castigatorilor Campaniei va avea loc in data de 03.03.2025, pana la ora 18:00. La tragerea la sorti participa toate inregistrarile valide din perioada Campaniei, ale participantilor care au parcurs etapele specifice, din mecanismul Campaniei. Se vor extrage 5 castigatori, cate 1 castigator cu 1 rezerva pentru fiecare premiu pentru pagina de Facebook, si 5 castigatori, cate 1 castigator cu 1 rezerva pentru fiecare premiu pentru contul de Instagram.

Extragerea se va face cu ajutorul generatorului din site-ul www.random.org sau un program asemanator. Extragerile vor fi filmate si disponibile oricarui participant la campanie.

SECTIUNEA 8. ANUNTAREA CASTIGATORILOR, VALIDAREA SI ACORDAREA PREMIILOR

Numele si prenumele Castigatorilor vor fi publicate pe 04.03.2025 ora 12:00, pe pagina de Facebook / Instagram Domeniile Cuza, printr-un comment la postarea de concurs care va contine numele de utilizator al celor extrasi. Prin inscrierea in Campanie, participantul isi exprima acordul ca numele de utilizator va fi afisat in cadrul comentariului de anunt castigatori.

In urma anuntului, acestia trebuie sa revendice premiul castigat prin trimiterea unui mesaj privat pe pagina de Facebook Domeniile Cuza.

In cazul in care castigatorul nu trimite in termen de 3 zile calendaristice de la anuntarea castigatorilor, la cea de-a treia astfel de instiintare efectuata prin intermediul e-mailului trimisa in acest timp, premiul nu mai poate fi revendicat de catre acesta si se vor contacta rezervele in ordinea extragerii. Rezervele trebuie sa indeplineasca aceleasi conditii de participare pentru validarea premiului. Acceptarea premiului nu este obligatorie.

Dupa validarea castigatorilor, premiul va fi trimis prin curier, taxele fiind suportate de catre Organizator, la adresa indicata de catre castigator prin intermediul e-mailului, in termen de maxim 30 zile de la data validarii acestora.

Organizatorul isi rezerva dreptul de a invalida si de a nu livra premiul acelui participant care incearca obtinerea premiului prin frauda.

Organizatorul nu va acorda nicio despagubire in bani sau alte beneficii potentialilor castigatori care nu respecta sau nu intrunesc intocmai cerintele Regulamentului. Organizatorul nu are nicio obligatie de plata sau de orice alta natura din momentul predarii premiului catre castigator.

SECTIUNEA 9. LIMITAREA RASPUNDERII

Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea si nu va fi numit parte in litigiile referitoare la dreptul de proprietate al castigatorilor asupra premiilor. Toate litigiile referitoare la dreptul de proprietate asupra premiilor nu vor influenta principiul conform caruia Organizatorul Campaniei va acorda premiul persoanei care respecta prevederile acestui Regulament Oficial. Din momentul primirii premiilor de catre castigatori, Organizatorul nu mai raspunde de integritatea si calitatea acestora.

In cazul in care Organizatorul constata ca un castigator nu a indeplinit si/sau nu a respectat conditiile stipulate de prezentul Regulament Oficial, Organizatorul isi rezerva dreptul de a suspenda oricand drepturile si beneficiile ce revin castigatorului, fara ca Organizatorul sa datoreze vreo despagubire sau plata respectivului castigator.

Organizatorul isi rezerva dreptul de a verifica si monitoriza modul in care se desfasoara inscrierile in Campanie. In cazul in care se observa anumite tentative de frauda, inscrierile respective vor fi anulate. Organizatorul isi rezerva dreptul de a exclude definitiv orice persoana participanta in Campanie care, prin comportamentul fraudulos, afecteaza bunul mers al Campaniei. Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentativa de frauda a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea sau costurile acestei Campanii.

Organizatorul nu isi asuma raspunderea pentru pierderile, intarzierile sau orice alte probleme la inscrierea in Campanie, cauzate de providerul de Internet sau conexiunea la Internet a persoanei care doreste sa se inscrie in Campanie. De asemenea, Organizatorului nu i se pot imputa intreruperile/disfunctionalitatile neanuntate ale provider-ului de internet sau blocarea accesului intern datorita aglomerarii retelelor pe perioadele de trafic intens care pot periclita inscrierea in Campanie in perioada de desfasurare a Campaniei.

Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru situatiile in care mai multe persoane revendica acelasi cont de utilizator Facebook.

Imposibilitatea Castigatorului si/sau a persoanele care il reprezinta legal de a intra in posesia premiului din diverse motive, exonereaza Organizatorul de orice raspundere.

Organizatorul este absolvit de orice raspundere pentru toate prejudiciile suferite de catre castigator si/sau de catre persoanele care il reprezinta legal in legatura cu premiul castigat.

Organizatorul va acorda premiile in conformitate cu specificatiile acestui Regulament.

Organizatorul nu se va implica in niciun schimb de corespondenta si nici nu se va angaja in vreo comunicare cu privire la Campanie, castigatori, probleme procedurale sau rezultatele Campaniei, exceptand cele mentionate prin Regulament.

Participantul este unic responsabil asupra oricaror consecinte directe sau indirecte ce pot aparea ca urmare a postarii pe pagina de Facebook Domeniile Cuza sau contul de Instagram Domeniile Cuza a unor mesaje inadecvate sau care incalca drepturile unui tert (inclusiv drepturile de autor) si va despagubi Organizatorul pentru toate prejudiciile suferite ca urmare a utilizarii, unor mesaje inadecvate sau care incalca drepturile de proprietate intelectuala, precum si orice alte drepturi apartinand unor terte parti.

Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru:

–  actiunile si calitatea serviciilor prestate de catre terti pentru si in numele sau;

– probleme de ordin tehnic sau de incapacitate a participantului (erori ale browserelor, probleme ale conexiunii la internet, probleme de hardware sau software ale calculatorului cu care acceseaza site-ul/pagina de Facebook Domeniile Cuza sau contul de Instagram Domeniile Cuza, incapacitatea Participantului de a lucra la calculator sau de a naviga pe internet) pe care le-ar putea intampina acestia la inscrierea in Campanie, din motive care nu tin de Organizator.

SECTIUNEA 10. CONFIDENTIALITATEA  SI PRELUCRAREA DATELOR

Organizatorul prelucreaza datele personale ale Participantilor la aceasta promotie in conformitate cu prevederile Regulamentului nr. 679/2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date.  Informatiile cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal se vor regasi in Anexa 1 a prezentului Regulament.

Prin comunicarea datelor cu caracter personal in modalitatile indicate in mod expres prin Regulament, persoanele inscrise in Campanie isi exprima acordul expres si neechivoc, ca datele lor cu caracter personal sa intre in baza de date a Organizatorului si/sau a Agentiei imputernicite in vederea validarii, atribuirii premiilor si indeplinirii obligatiilor fiscale ale organizatorilor de promotii.

Numele si prenumele Castigatorilor si premiul acordat in cadrul Campaniei vor fi publicate conform obligatiilor impuse de Ordonanta de Guvern nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, republicata in Monitorul Oficial nr. 603 din 31.08.2007, cu modificarile si completarile ulterioare.

Prin inscrierea in Campanie, toti Participantii sunt de acord cu pastrarea datelor lor personale de catre Organizator pe servere administrate de o terta parte (ex: exportcomment.com).

Toate datele personale ce urmeaza sa fie colectate de catre Organizator vor fi pastrate in conformitate cu legislatia in vigoare in materie.

SECTIUNEA 11. TAXE SI IMPOZITE

Organizatorul Campaniei nu este raspunzator de plata altor taxe sau a altor obligatii financiare legate de premiul oferit, acestea cazand in sarcina persoanei castigatoare.

Participantilor la Campanie nu le sunt impuse niciun fel de cheltuieli indirecte suplimentare, cu exceptia cheltuielilor normale de desfasurare a Campaniei (cheltuieli legate de accesul la Internet in vederea inscrierii sau a solicitarii Regulamentului Campaniei). Cheltuielile mai sus prevazute nu sunt si nici nu vor putea fi considerate a fi „cheltuieli indirecte” in sensul Ordonantei de Guvern nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.

SECTIUNEA 12. INCETAREA CAMPANIEI

Prezenta Campanie poate inceta numai in cazul aparitiei unui eveniment ce constituie forta majora*, inclusiv in cazul imposibilitatii Organizatorului, din motive independente de vointa sa, de a o continua.

*Forta Majora, convenita ca fiind evenimentul imprevizibil si de neinlaturat, petrecut dupa intrarea in vigoare a prezentului Regulament Oficial si care impiedica partea sau partile sa-si indeplineasca obligatiile contractuale, exonereaza de raspundere partea care o invoca, pe durata de existenta a cazului de Forta Majora, confirmat de Camera de Comert si Industrie a Romaniei.

SECTIUNEA 13. LITIGII

Eventualele litigii aparute intre Organizator si Participantii la prezenta Campanie se vor rezolva pe cale amiabila sau in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti competente de la sediuL Organizatorului.

Eventualele reclamatii legate de derularea Campaniei se vor putea trimite pe adresa Ion Brezoianu 23-25, Bucuresti, Sector 1, camera 19 sau pe adresa de email: georgiana.biciusca@identitis.ro

SECTIUNEA 14. REGULAMENTUL OFICIAL

Prin participarea la aceasta Campanie, participantii sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului Regulament Oficial. Regulamentul de participare/desfasurare al campaniei promotionale este disponibil, in mod gratuit, oricarui solicitant, pe pagina de facebook / instagram Domeniile Cuza sau printr-o solicitare scrisa catre S.C. Identities Online SRL Bucuresti, Sector 1, Ion Brezoianu 23-25, etaj 5, camera 18 sau prin transmiterea acesteia la adresa de e-mail: georgiana.biciusca@identitis.ro. Orice modificare a regulilor de participare la Campanie, a modului de desfasurare a acesteia, a perioadei valabilitatii acesteia, vor fi anuntate public de Organizator.

Prezentul Regulament Oficial a fost redactat cu respectarea prevederilor Ordonantei de Guvern nr.99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, republicata in Monitorul Oficial nr. 603 din 31.08.2007. si a fost semnat intr-un exemplar original si 2 copii, astazi, 24.02.2025 data autentificarii de Notarul Public.

ANEXA nr. 1 la Regulamentul Oficial al Campaniei

Domeniile Cuza – #Dragobete (“Campania”)

– Informatii cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal –

  • Date privind Operatorul de date cu caracter personal si Imputernicitii

In vederea desfasurarii Campaniei, datele cu caracter personal ale participantilor vor fi prelucrate de catre:

Organizatorul campaniei Domeniile Cuza – #Dragobete (denumita in continuare „Campania”) este S.C. Identities Online S.R.L. („Organizatorul”), societate comerciala inregistrata in conformitate cu legea romana, cu sediul social in Ion Brezoianu nr 23-25, corp A, et.5, camera 18, Sect. 1, Bucuresti, inregistrata la Registrul Comertului J40/20971/2017si Cod Fiscal RO 38637940, cont bancar RO48INGB0000999907489902 deschis la ING BANK NV, legal reprezentata de Dragoe Gabriela, Administrator

Campania se desfasoara in numele si pentru CRAMA CEPTURA S.R.L., societate comerciala inregistrata in conformitate cu legea romana, cu sediul în Com. Ceptura, Sat Ceptura De Jos, Ceptura, Jud. Prahova, înregistrată la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J29/1039/2003, cod de identificare fiscala RO15338540.

Datele de contact ale Operatorului pentru nelamuriri sau exercitarea drepturilor de catre persoanele vizate cu privire la datele cu caracter personal sunt urmatoarele:

S.C. Identities Online S.R.L. adresa: Ion Brezoianu nr 23-25, corp A, et.5, camera 18, Sect. 1, Bucuresti, Romania, email: georgiana.biciusca@identitis.ro

  • Categorii de date cu caracter personal procesate in cadrul Campaniei

In cadrul Campaniei, Operatorul va colecta de la participanti si va prelucra urmatoarele categorii de date cu caracter personal:

  • Nume si prenume
  • Adresa de e-mail (doar in cazul castigatorului)
  • Identificator on-line (utilizator), la publicarea comentariilor pe pagina de Facebook / Instagram a Organizatorului
  • Adresa de livrare (doar in cazul castigatorului)
  • Numar de telefon (doar in cazul castigatorului)

Adresa de livrare si numarul de telefon vor fi colectate doar in cazul Castigatorilor.

  • Scopul procesarii

Datele cu caracter personal ale participantilor la Campanie vor fi prelucrate de catre Operator

Datele vor fi prelucrate in temeiul consimtamantului si/ sau al interesului legitim, prin acceptarea de catre persoana vizata a Regulamentului si a anexelor la acesta.

  • Destinatarii datelor cu caracter personal

Datele cu caracter personal colectate in cadrul Campanie de catre Operator vor fi dezvaluite Facebook Romania, precum si autoritatilor, astfel incat Operatorul sa se conformeze cu obligatiile prevazute de legislatia in vigoare.

  • Perioada de stocare a datelor cu caracter personal

Datele cu caracter personal ale Participantilor declarati necastigatori vor fi stocate timp de 60 de zile de la finalizarea Campaniei.

Datele cu caracter personal ale Castigatorilor vor fi stocate pentru o durata care nu va depasi 60 zile de la data finalizarii Campaniei, daca acestea nu intra sub incidenta prevederilor legale aplicabile in materie financiar-contabila, respectiv vor fi stocate pentru o durata de 10 (zece) ani de la data incheierii exercitiului financiar in care a avut loc plata impozitului din premii.

La expirarea perioadei de stocare a datelor cu caracter personal, Operatorul va sterge/distruge aceste date de pe mijloacele de prelucrare si stocare, impunand Imputernicitului obligatii similare.

Datele cu caracter personal ale Participantilor vor fi distruse in termenul   prevazut de prezentul Regulament, ele nefiind utilizate in niciun alt scop, pana la momentul distrugerii acestora, exceptand participarea la Campania „ Domeniile Cuza – #Dragobete”.

  • Drepturile persoanelor vizate

In vederea asigurarii unei prelucrari echitabile si transparente, Operatorul asigura Participantilor, pe durata Campaniei, urmatoarele drepturi:

  • dreptul de retragere a consimtamantului cu privire la prelucrare, in orice moment, fara ca aceasta sa afecteze legalitatea prelucrarii efectuate pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia;
  • dreptul de a solicita accesul la datele cu caracter personal;
  • dreptul de a solicita rectificarea datelor cu caracter personal;
  • dreptul de a solicita stergerea datelor cu caracter personal;
  • dreptul la restrictionarea prelucrarii;
  • dreptul de a se opune prelucrarii, exceptand cazul in care dispozitii legale prevad contrariul;
  • dreptul la portabilitate a datelor;
  • dreptul de a depune o plangere in fata Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal.

Desemnarea castigatorilor Campaniei se va prin mijloace automate de prelucrare a datelor cu caracter personal, fara interventie umana.

Participantii isi pot exercita drepturile mentionale anterior fie printr-o cerere scrisa, datata, semnata si adresata Operatorului la adresa Ion Brezoianu nr 23-25, corp A, et. 5, camera 18, Sect. 1, Bucuresti, Romania, sau prin transmiterea acesteia la adresa de e-mail: georgiana.biciusca@identitis.ro

  • Protectia datelor cu caracter personal apartinand copiilor

Intrucat la Campanie pot participa exclusiv persoanele fizice cu varsta de minim 18 ani la data inscrierii in Campanie, nu vor fi prelucrate si stocate date apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani. In situatia in care Operatorul/ Imputernicitul primeste date cu caracter personal apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani, aceste date vor fi imediat sterse/ distruse de pe mijlocele de prelucrare si stocare ale Operatorului/ Imputernicitului. In cazul in care un parinte sau un titular al autoritatii parintesti notifica prelucrarea unor date cu caracter personal apartinand unor persoane cu varsta mai mica de 18 ani, Operatorul/Imputernicitul va sterge/ distruge imediat aceste date de pe mijlocele de prelucrare si stocare.

  • Securitatea datelor cu caracter personal

Operatorul se obliga sa implementeze masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea asigurarii unui nivel de securitate corespunzator datelor cu caracter personal apartinand participantilor la Campanie. Operatorul se obliga sa impuna Imputernicitului obligatii similare. La evaluarea nivelului adecvat de securitate se va tine seama in special de riscurile prezentate de prelucrarea datelor cu caracter personal, generate in special, in mod accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea neautorizata sau accesul neautorizat la datele cu caracter personal transmise, stocate sau prelucrate.

Prin participarea la Campanie, participantii isi exprima acordul cu privire la furnizarea datelor cu caracter personal catre Operator/Imputernicit, in scopul includerii acestor date cu caracter personal in baza de date a Operatorului operata de catre Imputernicit, in scopul participarii la Campanie, identificarii si validarii ca si castigator, inmanarii si primirii premiului.

  • Modificarea politicii de prelucrare a datelor cu caracter personale

Operatorul are dreptul de a modifica prezenta Anexa la Regulament oricand pe durata desfasurarii Campaniei, numai in cazul in care se descopera masuri mai eficiente pentru protejarea si securizarea datelor cu caracter personal ale persoanelor vizate si fara a afecta drepturile si libertatile acestora. Orice astfel de modificare va fi publicata pe site-ul Operatorului si/ sau al Campaniei, respectiv va fi adusa la cunostinata Participantilor prin aceleasi mijloace prin care au fost incunostintate cu privire la Regulament.

  • Alte prevederi

Datele personale ale participantilor la Campanie vor fi procesate in conformitate cu prevederile Regulamentului nr. 679/2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date.

Perioada Campaniei: 24.01.2024-31.01.2024

SECTIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI

Organizatorul campaniei Domeniile Cuza – #ToastPentruIstorie (denumita in continuare „Campania”) este S.C. Identities Online S.R.L. („Organizatorul”), societate comerciala inregistrata in conformitate cu legea romana, cu sediul social in Ion Brezoianu nr 23-25, corp A, et.5, camera 18, Sect. 1, Bucuresti, inregistrata la Registrul Comertului J40/20971/2017si Cod Fiscal RO 38637940, cont bancar RO48INGB0000999907489902 deschis la ING BANK NV, legal reprezentata de Dragoe Gabriela, Administrator

Campania se desfasoara in numele si pentru CRAMA CEPTURA S.R.L., societate comerciala inregistrata in conformitate cu legea romana, cu sediul în Com. Ceptura, Sat Ceptura De Jos, Ceptura, Jud. Prahova, înregistrată la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J29/1039/2003, cod de identificare fiscala RO15338540.

Campania se va derula conform prevederilor prezentului Regulament Oficial (denumit in continuare „Regulamentul”), fiind obligatoriu pentru toti Participantii. Organizatorul isi rezerva dreptul de a modifica Regulamentul pe parcursul desfasurarii Campaniei, de a opri Campania in orice moment al acesteia si/sau de a schimba regulile de participare, dar avand obligatia de a anunta publicul in mod oficial, in aceeasi maniera in care a fost facuta si informarea initiala, pe pagina de Facebook Domeniile Cuza. Astfel de modificari vor fi facute publice cu cel putin 24 de ore inainte de intrarea in vigoare.

Organizatorul va fi disponibil pentru a raspunde la orice intrebari si mesaje primite pe pagina de Facebook Domeniile Cuza.

Organizatorul poate contacta Participantii, fie prin intermediul profilelor lor de Facebook, fie prin e-mail, la adresa de e-mail cu care fiecare Participant s-a inregistrat pe Facebook.

SECTIUNEA 2. TEMEIUL LEGAL

Campania este organizata in conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor pe piata, republicata in Monitorul Oficial nr. 603 din 31.08.2007.

SECTIUNEA 3. LOCUL DE DESFASURARE SI DURATA CAMPANIEI

Campania este organizata si se desfasoara in perioada: 24.01.2024 incepand cu ora 10:00 -31.01.2024, pana la ora 23:59, in conformitate cu prevederile prezentului Regulament Oficial, pe pagina de Facebook Domeniile Cuza: https://www.facebook.com/DomeniileCuza si contul de Instagram https://www.instagram.com/DomeniileCuza/ in cadrul postarii de campanie.

SECTIUNEA 4. DREPTUL DE PARTICIPARE

Campania este deschisa participarii tuturor persoanelor fizice, cu domiciliul/resedinta in Romania, care se inscriu in campanie in decursul derularii acesteia si care respecta termenii si conditiile prezentului Regulament Oficial (denumite in continuare „Participanti”).

Nu sunt eligibile pentru a participa la Campanie persoanele juridice, intreprinderile familiale, angajatii IDENTITIES ONLINE S.R.L sau angajatii CRAMA CEPTURA S.R.L. si ai celorlalte companii implicate in organizarea si derularea Campaniei, precum si a membrilor familiilor acestora (copii, parinti, sot/sotie).

Participarea la aceasta Campanie implica cunoasterea si acceptarea integrala, expresa si neechivoca a prezentului Regulament Oficial, Participantii avand obligatia sa respecte si sa se conformeze tuturor termenilor, conditiilor si prevederilor acestuia. Prin participarea la aceasta Campanie, se prezuma cunoasterea Regulamentului si acordul Participantului cu privire la continutul Regulamentului.

Aceasta Campanie se află sub regulile stricte Facebook & Instagram, cât și sub legislația în vigoare din România.

SECTIUNEA 5. MECANISMUL CAMPANIEI

Participantii la prezent trebuie sa:

  1. Fie fan al paginii de Facebook Domeniile Cuza https://www.facebook.com/DomeniileCuza follower al contului de Instagram Domeniile Cuza https://www.instagram.com/DomeniileCuza/
  2. Daca utilizatorul nu este fan / follower al paginii / contului, in scopul participarii acesta trebuie sa devina fan / follower prin apasarea butonului “Like / Follow” (“Imi place / Urmaresc”).
  3. Sa ne scrie intr-un comentariu la postarea de concurs un toast inspirat cu ocazia zilei de 24 ianuarie – Ziua Principatelor Unite

 

Participantii nu trebuie sa achizitioneze un produs sau sa plateasca pentru a se inscrie.

Validarea inregistrarilor:

Pentru a putea fi declarate valide, inscrierile in campanie trebuie sa indeplineasca, cumulativ, in mod obligatoriu si fara echivoc urmatoarele conditii:

– inscrierile trebuie sa se faca in perioada desfasurarii Campaniei: 24.01.2024 incepand cu ora 10:00 – 31.01.2024, pana la ora 23:59 – pentru ca inscrierea in campanie sa fie valida, participantii trebuie sa aiba un cont de Facebook / cont de Instagram si sa parcurga etapele mecanismului Campaniei.

SECTIUNEA 6. PREMIILE CAMPANIEI

Premiile oferite in cadrul Campaniei constau in:

10 premii:

Pentru extragerea de pe pagina de pe Facebook:

5x Copack Sticla + pahar DC Rara Neagra & Cabernet Sauvignon

Pentru extragerea de pe pagina de pe Instagram:

5x Copack Sticla + pahar DC Rara Neagra & Cabernet Sauvignon

Castigatorului nu i se asigura alte cheltuieli, in afara celor mentionate in prezentul regulament. Premiile sunt nominale si nu pot fi oferite/transferate altei persoane.

Valoarea totala a premiilor oferite in cadrul Campaniei este de 500 lei (Tva inclus).

Nu se poate acorda contravaloarea in bani a premiilor castigate in cadrul prezentei Campanii, respectiv nu se poate schimba premiul oferit in cadrul prezentei Campanii.

SECTIUNEA 7. TRAGEREA LA SORTI SI DESEMNAREA CASTIGATORILOR

Tragerea la sorti pentru desemnarea castigatorilor Campaniei va avea loc in data de 01.02.2024, pana la ora 17:00. La tragerea la sorti participa toate inregistrarile valide din perioada Campaniei, ale participantilor care au parcurs etapele specifice, din mecanismul Campaniei. Se vor extrage 5 castigatori, cate 1 castigator cu 1 rezerva pentru fiecare premiu pentru pagina de Facebook, si 5 castigatori, cate 1 castigator cu 1 rezerva pentru fiecare premiu pentru contul de Instagram.

Extragerea se va face cu ajutorul generatorului din site-ul www.random.org sau un program asemanator. Extragerile vor fi filmate si disponibile oricarui participant la campanie.

SECTIUNEA 8. ANUNTAREA CASTIGATORILOR, VALIDAREA SI ACORDAREA PREMIILOR

Numele si prenumele Castigatorilor vor fi publicate pe 02.01.2024 ora 12:00, pe pagina de Facebook / Instagram Domeniile Cuza, printr-un comment la postarea de concurs care va contine numele de utilizator al celor extrasi. Prin inscrierea in Campanie, participantul isi exprima acordul ca numele de utilizator va fi afisat in cadrul comentariului de anunt castigatori.

In urma anuntului, acestia trebuie sa revendice premiul castigat prin trimiterea unui mesaj privat pe pagina de Facebook Domeniile Cuza.

In cazul in care castigatorul nu trimite in termen de 3 zile calendaristice de la anuntarea castigatorilor, la cea de-a treia astfel de instiintare efectuata prin intermediul e-mailului trimisa in acest timp, premiul nu mai poate fi revendicat de catre acesta si se vor contacta rezervele in ordinea extragerii. Rezervele trebuie sa indeplineasca aceleasi conditii de participare pentru validarea premiului. Acceptarea premiului nu este obligatorie.

Dupa validarea castigatorilor, premiul va fi trimis prin curier, taxele fiind suportate de catre Organizator, la adresa indicata de catre castigator prin intermediul e-mailului, in termen de maxim 30 zile de la data validarii acestora.

Organizatorul isi rezerva dreptul de a invalida si de a nu livra premiul acelui participant care incearca obtinerea premiului prin frauda.

Organizatorul nu va acorda nicio despagubire in bani sau alte beneficii potentialilor castigatori care nu respecta sau nu intrunesc intocmai cerintele Regulamentului. Organizatorul nu are nicio obligatie de plata sau de orice alta natura din momentul predarii premiului catre castigator.

SECTIUNEA 9. LIMITAREA RASPUNDERII

Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea si nu va fi numit parte in litigiile referitoare la dreptul de proprietate al castigatorilor asupra premiilor. Toate litigiile referitoare la dreptul de proprietate asupra premiilor nu vor influenta principiul conform caruia Organizatorul Campaniei va acorda premiul persoanei care respecta prevederile acestui Regulament Oficial. Din momentul primirii premiilor de catre castigatori, Organizatorul nu mai raspunde de integritatea si calitatea acestora.

In cazul in care Organizatorul constata ca un castigator nu a indeplinit si/sau nu a respectat conditiile stipulate de prezentul Regulament Oficial, Organizatorul isi rezerva dreptul de a suspenda oricand drepturile si beneficiile ce revin castigatorului, fara ca Organizatorul sa datoreze vreo despagubire sau plata respectivului castigator.

Organizatorul isi rezerva dreptul de a verifica si monitoriza modul in care se desfasoara inscrierile in Campanie. In cazul in care se observa anumite tentative de frauda, inscrierile respective vor fi anulate. Organizatorul isi rezerva dreptul de a exclude definitiv orice persoana participanta in Campanie care, prin comportamentul fraudulos, afecteaza bunul mers al Campaniei. Organizatorul este indreptatit sa ia toate masurile necesare in caz de tentativa de frauda a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea sau costurile acestei Campanii.

Organizatorul nu isi asuma raspunderea pentru pierderile, intarzierile sau orice alte probleme la inscrierea in Campanie, cauzate de providerul de Internet sau conexiunea la Internet a persoanei care doreste sa se inscrie in Campanie. De asemenea, Organizatorului nu i se pot imputa intreruperile/disfunctionalitatile neanuntate ale provider-ului de internet sau blocarea accesului intern datorita aglomerarii retelelor pe perioadele de trafic intens care pot periclita inscrierea in Campanie in perioada de desfasurare a Campaniei.

Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru situatiile in care mai multe persoane revendica acelasi cont de utilizator Facebook.

Imposibilitatea Castigatorului si/sau a persoanele care il reprezinta legal de a intra in posesia premiului din diverse motive, exonereaza Organizatorul de orice raspundere.

Organizatorul este absolvit de orice raspundere pentru toate prejudiciile suferite de catre castigator si/sau de catre persoanele care il reprezinta legal in legatura cu premiul castigat.

Organizatorul va acorda premiile in conformitate cu specificatiile acestui Regulament.

Organizatorul nu se va implica in niciun schimb de corespondenta si nici nu se va angaja in vreo comunicare cu privire la Campanie, castigatori, probleme procedurale sau rezultatele Campaniei, exceptand cele mentionate prin Regulament.

Participantul este unic responsabil asupra oricaror consecinte directe sau indirecte ce pot aparea ca urmare a postarii pe pagina de Facebook Domeniile Cuza sau contul de Instagram Domeniile Cuza a unor mesaje inadecvate sau care incalca drepturile unui tert (inclusiv drepturile de autor) si va despagubi Organizatorul pentru toate prejudiciile suferite ca urmare a utilizarii, unor mesaje inadecvate sau care incalca drepturile de proprietate intelectuala, precum si orice alte drepturi apartinand unor terte parti.

Organizatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru:

–  actiunile si calitatea serviciilor prestate de catre terti pentru si in numele sau;

– probleme de ordin tehnic sau de incapacitate a participantului (erori ale browserelor, probleme ale conexiunii la internet, probleme de hardware sau software ale calculatorului cu care acceseaza site-ul/pagina de Facebook Domeniile Cuza sau contul de Instagram Domeniile Cuza, incapacitatea Participantului de a lucra la calculator sau de a naviga pe internet) pe care le-ar putea intampina acestia la inscrierea in Campanie, din motive care nu tin de Organizator.

 

SECTIUNEA 10. CONFIDENTIALITATEA  SI PRELUCRAREA DATELOR

Organizatorul prelucreaza datele personale ale Participantilor la aceasta promotie in conformitate cu prevederile Regulamentului nr. 679/2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date.  Informatiile cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal se vor regasi in Anexa 1 a prezentului Regulament.

Prin comunicarea datelor cu caracter personal in modalitatile indicate in mod expres prin Regulament, persoanele inscrise in Campanie isi exprima acordul expres si neechivoc, ca datele lor cu caracter personal sa intre in baza de date a Organizatorului si/sau a Agentiei imputernicite in vederea validarii, atribuirii premiilor si indeplinirii obligatiilor fiscale ale organizatorilor de promotii.

Numele si prenumele Castigatorilor si premiul acordat in cadrul Campaniei vor fi publicate conform obligatiilor impuse de Ordonanta de Guvern nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, republicata in Monitorul Oficial nr. 603 din 31.08.2007, cu modificarile si completarile ulterioare.

Prin inscrierea in Campanie, toti Participantii sunt de acord cu pastrarea datelor lor personale de catre Organizator pe servere administrate de o terta parte (ex: exportcomment.com).

Toate datele personale ce urmeaza sa fie colectate de catre Organizator vor fi pastrate in conformitate cu legislatia in vigoare in materie.

SECTIUNEA 11. TAXE SI IMPOZITE

Organizatorul Campaniei nu este raspunzator de plata altor taxe sau a altor obligatii financiare legate de premiul oferit, acestea cazand in sarcina persoanei castigatoare.

Participantilor la Campanie nu le sunt impuse niciun fel de cheltuieli indirecte suplimentare, cu exceptia cheltuielilor normale de desfasurare a Campaniei (cheltuieli legate de accesul la Internet in vederea inscrierii sau a solicitarii Regulamentului Campaniei). Cheltuielile mai sus prevazute nu sunt si nici nu vor putea fi considerate a fi „cheltuieli indirecte” in sensul Ordonantei de Guvern nr. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.

SECTIUNEA 12. INCETAREA CAMPANIEI

Prezenta Campanie poate inceta numai in cazul aparitiei unui eveniment ce constituie forta majora*, inclusiv in cazul imposibilitatii Organizatorului, din motive independente de vointa sa, de a o continua.

*Forta Majora, convenita ca fiind evenimentul imprevizibil si de neinlaturat, petrecut dupa intrarea in vigoare a prezentului Regulament Oficial si care impiedica partea sau partile sa-si indeplineasca obligatiile contractuale, exonereaza de raspundere partea care o invoca, pe durata de existenta a cazului de Forta Majora, confirmat de Camera de Comert si Industrie a Romaniei.

 

SECTIUNEA 13. LITIGII

Eventualele litigii aparute intre Organizator si Participantii la prezenta Campanie se vor rezolva pe cale amiabila sau in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti competente de la sediuL Organizatorului.

Eventualele reclamatii legate de derularea Campaniei se vor putea trimite pe adresa Ion Brezoianu 23-25, Bucuresti, Sector 1, camera 19 sau pe adresa de email: sorina@identitis.ro

SECTIUNEA 14. REGULAMENTUL OFICIAL

Prin participarea la aceasta Campanie, participantii sunt de acord sa respecte si sa se conformeze tuturor prevederilor, termenilor si conditiilor prezentului Regulament Oficial. Regulamentul de participare/desfasurare al campaniei promotionale este disponibil, in mod gratuit, oricarui solicitant, pe pagina de facebook / instagram Domeniile Cuza sau printr-o solicitare scrisa catre S.C. Identities Online SRL Bucuresti, Sector 1, Ion Brezoianu 23-25, etaj 5, camera 18 sau prin transmiterea acesteia la adresa de e-mail: sorina@identitis.ro. Orice modificare a regulilor de participare la Campanie, a modului de desfasurare a acesteia, a perioadei valabilitatii acesteia, vor fi anuntate public de Organizator.

Prezentul Regulament Oficial a fost redactat cu respectarea prevederilor Ordonantei de Guvern nr.99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, republicata in Monitorul Oficial nr. 603 din 31.08.2007. si a fost semnat intr-un exemplar original si 2 copii, astazi, 23.01.2024 data autentificarii de Notarul Public.

ANEXA nr. 1 la Regulamentul Oficial al Campaniei

Domeniile Cuza – #ToastPentruIstorie (“Campania”)

– Informatii cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal –

  • Date privind Operatorul de date cu caracter personal si Imputernicitii

In vederea desfasurarii Campaniei, datele cu caracter personal ale participantilor vor fi prelucrate de catre:

Organizatorul campaniei Domeniile Cuza – #ToastPentruIstorie (denumita in continuare „Campania”) este S.C. Identities Online S.R.L. („Organizatorul”), societate comerciala inregistrata in conformitate cu legea romana, cu sediul social in Ion Brezoianu nr 23-25, corp A, et.5, camera 18, Sect. 1, Bucuresti, inregistrata la Registrul Comertului J40/20971/2017si Cod Fiscal RO 38637940, cont bancar RO48INGB0000999907489902 deschis la ING BANK NV, legal reprezentata de Dragoe Gabriela, Administrator

Campania se desfasoara in numele si pentru CRAMA CEPTURA S.R.L., societate comerciala inregistrata in conformitate cu legea romana, cu sediul în Com. Ceptura, Sat Ceptura De Jos, Ceptura, Jud. Prahova, înregistrată la Oficiul Registrului Comertului sub nr. J29/1039/2003, cod de identificare fiscala RO15338540.

Datele de contact ale Operatorului pentru nelamuriri sau exercitarea drepturilor de catre persoanele vizate cu privire la datele cu caracter personal sunt urmatoarele:

S.C. Identities Online S.R.L. adresa: Ion Brezoianu nr 23-25, corp A, et.5, camera 18, Sect. 1, Bucuresti, Romania, email: sorina@identitis.ro

  • Categorii de date cu caracter personal procesate in cadrul Campaniei

In cadrul Campaniei, Operatorul va colecta de la participanti si va prelucra urmatoarele categorii de date cu caracter personal:

  • Nume si prenume
  • Adresa de e-mail (doar in cazul castigatorului)
  • Identificator on-line (utilizator), la publicarea comentariilor pe pagina de Facebook / Instagram a Organizatorului
  • Adresa de livrare (doar in cazul castigatorului)
  • Numar de telefon (doar in cazul castigatorului)

Adresa de livrare si numarul de telefon vor fi colectate doar in cazul Castigatorilor.

  • Scopul procesarii

Datele cu caracter personal ale participantilor la Campanie vor fi prelucrate de catre Operator

Datele vor fi prelucrate in temeiul consimtamantului si/ sau al interesului legitim, prin acceptarea de catre persoana vizata a Regulamentului si a anexelor la acesta.

  • Destinatarii datelor cu caracter personal

Datele cu caracter personal colectate in cadrul Campanie de catre Operator vor fi dezvaluite Facebook Romania, precum si autoritatilor, astfel incat Operatorul sa se conformeze cu obligatiile prevazute de legislatia in vigoare.

  • Perioada de stocare a datelor cu caracter personal

Datele cu caracter personal ale Participantilor declarati necastigatori vor fi stocate timp de 60 de zile de la finalizarea Campaniei.

Datele cu caracter personal ale Castigatorilor vor fi stocate pentru o durata care nu va depasi 60 zile de la data finalizarii Campaniei, daca acestea nu intra sub incidenta prevederilor legale aplicabile in materie financiar-contabila, respectiv vor fi stocate pentru o durata de10 (zece) ani de la data incheierii exercitiului financiar in care a avut loc plata impozitului din premii.

La expirarea perioadei de stocare a datelor cu caracter personal, Operatorul va sterge/distruge aceste date de pe mijloacele de prelucrare si stocare, impunand Imputernicitului obligatii similare.

Datele cu caracter personal ale Participantilor vor fi distruse in termenul   prevazut de prezentul Regulament, ele nefiind utilizate in niciun alt scop, pana la momentul distrugerii acestora, exceptand participarea la Campania „ Domeniile Cuza – #ToastPentruIstorie”.

  • Drepturile persoanelor vizate

In vederea asigurarii unei prelucrari echitabile si transparente, Operatorul asigura Participantilor, pe durata Campaniei, urmatoarele drepturi:

  • dreptul de retragere a consimtamantului cu privire la prelucrare, in orice moment, fara ca aceasta sa afecteze legalitatea prelucrarii efectuate pe baza consimtamantului inainte de retragerea acestuia;
  • dreptul de a solicita accesul la datele cu caracter personal;
  • dreptul de a solicita rectificarea datelor cu caracter personal;
  • dreptul de a solicita stergerea datelor cu caracter personal;
  • dreptul la restrictionarea prelucrarii;
  • dreptul de a se opune prelucrarii, exceptand cazul in care dispozitii legale prevad contrariul;
  • dreptul la portabilitate a datelor;
  • dreptul de a depune o plangere in fata Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal.

Desemnarea castigatorilor Campaniei se va prin mijloace automate de prelucrare a datelor cu caracter personal, fara interventie umana.

Participantii isi pot exercita drepturile mentionale anterior fie printr-o cerere scrisa, datata, semnata si adresata Operatorului la adresa Ion Brezoianu nr 23-25, corp A, et. 5, camera 18, Sect. 1, Bucuresti, Romania, sau prin transmiterea acesteia la adresa de e-mail: sorina@identitis.ro

  • Protectia datelor cu caracter personal apartinand copiilor

Intrucat la Campanie pot participa exclusiv persoanele fizice cu varsta de minim 18 ani la data inscrierii in Campanie, nu vor fi prelucrate si stocate date apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani. In situatia in care Operatorul/ Imputernicitul primeste date cu caracter personal apartinand persoanelor cu varsta mai mica de 18 ani, aceste date vor fi imediat sterse/ distruse de pe mijlocele de prelucrare si stocare ale Operatorului/ Imputernicitului. In cazul in care un parinte sau un titular al autoritatii parintesti notifica prelucrarea unor date cu caracter personal apartinand unor persoane cu varsta mai mica de 18 ani, Operatorul/Imputernicitul va sterge/ distruge imediat aceste date de pe mijlocele de prelucrare si stocare.

  • Securitatea datelor cu caracter personal

Operatorul se obliga sa implementeze masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea asigurarii unui nivel de securitate corespunzator datelor cu caracter personal apartinand participantilor la Campanie. Operatorul se obliga sa impuna Imputernicitului obligatii similare. La evaluarea nivelului adecvat de securitate se va tine seama in special de riscurile prezentate de prelucrarea datelor cu caracter personal, generate in special, in mod accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea neautorizata sau accesul neautorizat la datele cu caracter personal transmise, stocate sau prelucrate.

Prin participarea la Campanie, participantii isi exprima acordul cu privire la furnizarea datelor cu caracter personal catre Operator/Imputernicit, in scopul includerii acestor date cu caracter personal in baza de date a Operatorului operata de catre Imputernicit, in scopul participarii la Campanie, identificarii si validarii ca si castigator, inmanarii si primirii premiului.

  • Modificarea politicii de prelucrare a datelor cu caracter personale

Operatorul are dreptul de a modifica prezenta Anexa la Regulament oricand pe durata desfasurarii Campaniei, numai in cazul in care se descopera masuri mai eficiente pentru protejarea si securizarea datelor cu caracter personal ale persoanelor vizate si fara a afecta drepturile si libertatile acestora. Orice astfel de modificare va fi publicata pe site-ul Operatorului si/ sau al Campaniei, respectiv va fi adusa la cunostinata Participantilor prin aceleasi mijloace prin care au fost incunostintate cu privire la Regulament.

  • Alte prevederi

Datele personale ale participantilor la Campanie vor fi procesate in conformitate cu prevederile Regulamentului nr. 679/2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date.

 

BRAND IMPLEMENTATION:

In our jobs, we are preoccupied with every type of representation the BRAND will undertake. We simply don’t leave that to chance.

We take care – consistently and continuously – of the way the brand identity is manifested across all media.
That’s how we see it to mix together the branding and the marketing processes into a unified whole.

In that respect, for us brand implementation is a continuous process, which means taking care
of the brand’s image and presence despite any changes and any external factors that might appear.

BRAND COMMUNICATION:

Once the brand discovery & brand visual identity stages are completed, we move forward
to the external expression of the  NEW BRAND (online + offline), namely we
set the framework for the COMMUNICATION STRATEGY:

Content Creation
Publication Strategy
Social Media Strategy
Web Design

BRAND STRATEGY & DESIGN:

First, we deal with the BRAND DISCOVERY PROCESS and all that it entails:

Brand Analysis & Audit
Competitive Analysis
Brand Positioning Territory

Furthermore, we move forward to the next step, the BRAND POSITIONING PROCESS:

Brand Positioning
Brand Architecture
Brand Launch Strategy

In the same time, we also take on the BRAND DESIGN PROCESS and work on:

Brand Naming
Brand Logo Design / Corporate Visual Identity
Brand ID / Brand Guidelines / Brand Book
Brand Expression Platform